Sunday 22 February 2009

Sigma wide angle lense

我的“东北广西之旅”的跫音越来越近了,我开始紧张了。一直在想是不是该投资一粒wide angle lense。我知道市场上那种最便宜的wide angle 是无法拍到像上面那幅绝世之作,可是,拥有一粒wide angle毕竟是不同的。

昨天到komtar底楼的相机店‘看看’,发觉sigma还不错,sms 告诉薇,她还煽风点火叫我买。于是,为了桂林的山水,我咬着牙,败了一粒Sigma wide angle lense。

回到家虽然兴致勃勃想要炫耀,但完全不敢提起,怕打了5折告诉我妈妈她还是要喊贵。这是今天早上偷偷在房间shiok sendiri时拍的:

6 comments:

薇薇 said...

you can always show off to her without telling her the price.
:P

洋晴爸爸 said...

流口水……

想当初,差点就给它败下来了!呵呵

不错不错,有眼光!你会爱上它的!呵呵

欢迎成为DSLR败家族!Muahahahahahaha...

Anonymous said...

your house living look so nice under the wide angle, no wonder all the interior magazine look so nice.

Ying Ying 盈盈 said...

Wei, ya, I finally show her and she is smart enough not to ask the price ;p

WC, really sakit loh~

BB, I can take photos for your house too (^^) Must ask the those Interior Designer whether they need any part time or not. Must get some extra income to cover this lens ;p

Anonymous said...

you got taste... this is the first time i see your living room.. it's beautiful!

Ying Ying 盈盈 said...

JJ, thanks!